Защо не получих писмото, с което да потвърдя адреса си?
В зависимост от държавата по местоживеене може да поискате да Ви бъде изпратено писмо на пощенския адрес, посочен в търговската Ви сметка, потвърждаващо този адрес. В някои държави обаче тази услуга не се предлага. За да заявите такова писмо, влезте в платформата Plus500, „Меню“ → „Сметка“ → „Потвърждаване на адрес“ → „Изпратете ми писмото“. Ако не получите писмото в рамките на 3 седмици, следва да потвърдите точността на адреса, посочен във Вашата сметка, а при необходимост – да се свържете с нашия екип за поддръжка. Въпреки това от Вас ще се изисква да ни предоставите документ (снимка на сметка за комунални услуги/банково извлечение), с цел да потвърдите адреса си в съответствие с нашите регулаторни задължения.
Plus500 не претендира, че е официална академична институция, получила признание от държава/правителство.