Процедура по проверка на сметката

Как да актуализирам данните в сметката си?

За да промените, които и да е регистрирани лични данни в търговската си сметка (на екрана „Управление на средства“/„Лични данни“), моля свържете се с нас, за да обясните

Прочетете още

Как да потвърдя метода си на плащане?

Средствата, депозирани във Вашата сметка, трябва да са постъпили посредством метод на плащане, регистриран на същото име като името на титуляра на търговската сметка в Plus500

Прочетете още

Как да потвърдя телефонния си номер?

За да потвърдите телефонния си номер, моля отидете на главния екран на платформата Plus500 → щракнете върху „Меню“ → „Сметка“ → „Потвърждаване на сметката“

Прочетете още

Какво се изисква, за да потвърдя сметката си?

От клиентите се изисква да потвърдят сметките си за целите на личната идентификация и сигурността и в съответствие с процеса на комплексна проверка на нашите клиенти

Прочетете още

Какво е „данъчен идентификационен номер“?

Данъчният идентификационен номер (ДИН) е личен номер, който се използва за целите на данъчното облагане във Вашата държава по данъчна регистрация (т.е. държавата, в която плащате данъците си).

Прочетете още

Защо не получих писмото, с което да потвърдя адреса си?

В зависимост от държавата по местоживеене може да поискате да Ви бъде изпратено писмо на пощенския адрес, посочен в

Прочетете още

Защо не получих кода, с който да потвърдя телефонния си номер?

Уверете се, че не сте добавили кода на държавата към телефонния си номер, тъй като системата избира автоматично кода на държавата в зависимост от данните, които сте посочили при

Прочетете още
Не намерихте отговор на въпроса си? Контакт с нас!
имейл

ДЗР са сложни инструменти и носят висок риск от бърза загуба на средства в резултат на ливъридж. 76,4% от сметките на инвеститорите на дребно губят пари, когато търгуват ДЗР с този доставчик. Помислете дали разбирате как функционират ДЗР и дали можете да си позволите да поемате високия риск от загуба на парите си.