Защо не успях да депозирам средства?

  • Завършване на процеса на потвърждаване на сметката: в някои случаи депозираните средства не се добавят към платежния баланс на сметката Ви, докато не е завършил процесът на потвърждаване на сметката или процесът на потвърждаване на метода на плащане. Ако случаят е такъв, ще бъдете уведомени своевременно.
  • Завършване на процеса на депозиране: уверете се, че сте завършили целия процес на депозиране. Например, когато депозирате средства през PayPal/Skrill (ако този метод се предлага във Вашия регион), Вие трябва да завършите депозита през съответната уебстраница на електронния портфейл.
  • Метод на плащане за една сметка: даден метод на плащане може да е съотнесен само с една сметка. Няма да можете да депозирате средства, като използвате дебитна/кредитна карта или електронен портфейл, в случай че той/тя вече е свързан(а) с друга търговска сметка.
  • Ограничения при депозиране: ако получите съобщение за грешка, което Ви информира, че сте достигнали максимално разрешеното ограничение за депозит, или ако не можете да депозирате средства по някаква друга причина, моля свържете се с нас, за да получите допълнителна информация, като щракнете върху връзката “Пишете ни”.
Не намерихте отговор на въпроса си? Контакт с нас!
имейл

ДЗР са сложни инструменти и носят висок риск от бърза загуба на средства в резултат на ливъридж. 76,4% от сметките на инвеститорите на дребно губят пари, когато търгуват ДЗР с този доставчик. Помислете дали разбирате как функционират ДЗР и дали можете да си позволите да поемате високия риск от загуба на парите си.